Beyza Alkoç - Karantina 2 İkinci Perde PDF EPUB ekitap indir



Beyza Alkoç Karantina 2 İkinci Perde Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi PDF EPUB ekitap indir

Karantina Serisi 2. Kitap

“Söz konusu ben olunca sustum, razı oldum.
Ama şimdi söz konusu sensin, ve ben bütün dünyayı karşıma alacağım.”

Duyuyor musunuz?
Şehirler ötesinden,
denizler kadar uzaklardan gelen o bağırış seslerini...
Kılıç, kesik, çığlık seslerini.
Belki de yalnızca ben duyuyorum içimdeki savaşın seslerini...
Bir tarafın savaşı kazandığını sandığı an, pes ettiği andır.
Biz kazandığımızı sandık, kılıçlarımızı bıraktık.
kılıçları bu sefer daha keskin ve çaresizlik
her zamankinden daha yoğun.
Oysa herkesin unuttuğu bir şey var;
biz hâlâ ayaktayız.
Ve düşmeye niyetimiz yok.
Birinci perde bitti, ikinci perde başlıyor…

İlk Baskı Yılı : 2017
Baskı Sayısı : 1. Basım
Sayfa Sayısı : 352
Medya Cinsi : Ciltli



Keyifli Okumalar ..

4 Responses to Beyza Alkoç - Karantina 2 İkinci Perde PDF EPUB ekitap indir