Öznür Yıldırım - Yabancı Veyl PDF EPUB ekitap indir


Öznür Yıldırım - Yabancı Serisi 2. Kitap Veyl PDF EPUB ekitap kindle wattpad indir

Güzel bir yerli e kitap ile karşınızdayız. Şahreman'dan sonra Yabancı Serisinin 2. Kitabı VEYL kitabını dikkatle okuyup merakla sayfaları çevireceğiniz eminim , kitabın yazarı Öznür Yıldırım güzel bir iş çıkararak Yabancı Veyl adlı romana imza atmış. Okuyucular tarafından beğenilen ve tam not alan bu kitabı zevkle okuyacağınıza inanıyoruz.

Tanrı, şeytanın inini
Cennete sakladı.
Kahverengi gözleri bana kabuk bağlamış yaraları anımsatan küçük bir kız çocuğu tanıdım. Onu parçaladım, mahvettim, yok ettim. Onu korudum, kurtardım, var ettim. Zihnimi durduramadım. Bir rüzgâr esti ve tavandaki lamba uğursuz bir ses çıkararak yavaşça sallandı. Gökyüzümü kara bulutlar kapladı, yağmur yağdı. Terk edilmiş bir kasabada geceler kimsesizdi, güneş yok oldu, ay sabah olunca doğdu. Boş bir arazide bir yel değirmeni döndü, döndü, döndü… Sonra sana bir masal anlattım.
Ve seni ölüm uykusuna yatirdım.

Sayfa Sayısı: 610
Baskı Yılı: 2017
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus



Keyifli Okumalar ..

2 Responses to Öznür Yıldırım - Yabancı Veyl PDF EPUB ekitap indir